Amit a szerződéses partnereinknek az átalánydíjas szolgáltatásunk keretein belül nyújtunk.
(Ha Ön magánszemélyként érdeklődik, kattintson ide.)
Minden szerződés esetében egy szolgáltatás csomagról beszélünk, melynek keretein belül rendszeres felügyeleti, karbantartási szolgáltatást nyújtunk, és élvezheti a folyamatos rendelkezésre állás biztonságát és annak minden előnyét.
Ilyen rendszeres alapszolgáltatás például az automatizált biztonsági mentések készítése és azok felügyelete; vírusirtás, biztonsági- és rendszerszoftverek naprakészen tartása; számítógépek karbantartása, tisztítása, rendszeres átvizsgálása; eszközbeszerzések támogatása, számítógépek, kellékek, (Pl tonerek, festékkazetták) beszerzése. Valós idejű számítástechnikai helpdesk szolgáltatás telefonon és Emailen. Igény szerinti szakmai tanácsadás.
Mivel a partnereink rendszereit ismerjük, így a fejlesztéseket, átalakításokat, esetleges rendszer költözéseket is segítünk lebonyolítani. Az ilyen és ehhez hasonló, alapszerződésen kívüli feladatok lebonyolítása egy előzetesen elkészített és az Ön részéről jóváhagyott ajánlat alapján történik.
És természetesen ránk bízhat minden más, a számítástechnikához kapcsolódó feladatot.
Pont, ahogy a kezdőoldalon írtuk. Mintha lenne egy saját informatikusa. Csak jóval olcsóbb.
Átalánydíjas havidíjas konstrukció
Havi felügyeleti díj / 1-4 számítógép | 19 000 Ft |
Havi felügyeleti díj / szerver | 9 000 Ft |
Havidíjban foglalt távsegítségre fordítható időkeret | korlátlan |
Havi felügyeleti díj az 5. számítógéptől / db | 4 990 Ft |
Rendelkezésre állás (munkanapon) | 9:00-17:00 |
*Reagálási idő | max 24 óra |
Díjmentes kiszállások száma (igény szerint) | 1 alkalom / hó |
Kiszállási díj Budapest (díjmentes kiszállásokon túl) | 4 500 Ft |
Kiszállási díj Pest megye (díjmentes kiszállásokon túl) | 6 500 Ft |
Óradíj helyszíni munkavégzés esetén / fő | 4 900 Ft |
A szerződéskötést megelőző helyszíni felmérés és egyeztetés díjmentes!
* A munkaidőben bejelentett hibákra általában azonnal tudunk reagálni. A megjelölt időtartam a bejelentéstől számított maximális reagálási időt jelenti.
Ha szeretné a rendszerét biztonságban tudni,
hívjon minket: +36 50 114 6233